groothandel wrap armband

  • white-angeljewels

    Hallo, kijk eens bij http://www.sieradengroothandel-white-angel.eu

    In die groothandel hebben ze wel meer dan 25 verschillende kleuren en de banden zijn 80 cm lang en ze hebben ook nog eens 20 bedels + extra karabijnsluiting.

    vanaf 3.32 en van goede kwaliteit.

  • carla

    kijk eens op http://www.sieradengroothandel-white-angel.eu

  • tineke den ouden

    hallo noor

    ik ben al een tijdje aan het zoeken naar wrap armbanden

    ik lees dat jij die verkoop

    ik hoor graag wat van je

    vriendelijke groet tineke den ouden

  • Lotte Handels

    Hallo, ik ben geinteresseerd!

    heb je gewoon een zwarte band zeg maar? die je om je arm 3 of 4 x wikkelt met bedeltjes? liefst zilver en slotje?

    hoeveel kost dat?

    Groeten Lotte.

    ohja, en waar kan ik daar een foto van vinden? en hoe bestellen? (1 armband maar)

    x

  • Yvonne

    Hallo heb je voor mij ook het adres van de groothandel?Bij ons begint de rage nu pas.

  • Sab

    Graag info over goedkope groothandels van onderander wrap armbanden en grove sieraden

    //Sab

  • Claudia

    Hallo,

    ik geef kinderfeestjes bij de kinderen thuis en wil graag deze wraparmbanden ook gaan aanbieden en met de kids zelf gedeeltelijk gaan maken. Kan iemand mij een groothandel doorgeven of een adres waar ik ze tegen een mooie inkoopprijs (grotere aantallen) kan inkopen?

    Zoek tevens nog een adres voor inkoop bedels met name kinderbedels. Helle Kitty (goedkope wel!!!!) bedels ook graag.

    Dankjewel

    Claudia

  • info@tisada-bijouterie.com

    hoi claudia , wij zijn een sieradengroothandel waar je ook als particulier terecht kunt. kijk eens op onze website, 24 verschillende zakjes bedels in verschillende prijsklasse en 12 verschillende kleuren armbanden.

    googel even op onze naam of stuur even een mail en je komt altijd bij ons terecht.

    gr Gabie

  • info@tisada-bijouterie.com

    Yvonne Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo heb je voor mij ook het adres van de

    > groothandel?Bij ons begint de rage nu pas.

    hoi yvonne wij zijn een groothandel in sieraden, T isada-bijouterie en hebben nog heel veel van die wikkels en bedels op voorraad. kijk even op onze website, bel osn of stuur een mail en dan komen we er wel uit.

    gr gabie

    06 52310631

  • phyllie

    goedemiddag

    ik maak ze voor u heeft u daar intresse in

    vriendelijke groeten phyllis