groothandel wrap armband

  • joke

    goede dag,

    Ik ben ook opzoek naar een groothandel… maar hetis nu moeilijk omdat ze zo omlaag gegaan zijn met de rpijs omdat ik zie dat jullie best wel ervaring hebben hiermee zou ik graag willen weten of jullie misschien een goedkoop inkoopadres weten hartelijk dank joke

  • D. Baars

    Hallo!

    Ook bij mij zijn de wrap- of wikkelarmbanden te verkrijgen. Ook complete zelfmaaksetjes, bestaande uit oa 6 meter gekleurd imitatielederen veters in mooie kleuren en 16 verschillende bedels. Daarnaast zijn de armbandjes Ettika Style ook helemaal hot deze zomer!

    Op mijn site staan de particuliere prijzen, maar uiteraard is er over de prijs te praten als je grotere aantallen afneemt.

    Voor meer info, stuur een mailtje!

    Groeten,

    Daphne

    www.wikkelarmband.nl

  • M. Langendijk

    Goedemorgen,

    Monilux heeft deze armbanden in hun assortiment in diverse kleursamenstellingen, voor meer informatie kunt u op de website terecht of in de groothandel.

    Met vriendelijke groet,

    Monilux

  • carla silberberg

    Hallo, ik ben ook op zoek naar een groothandel voor de wrap on armbanden. Kunt U mij misscien informatie hierover zenden/

    Groeten, Carla

  • carla silberberg

    Hallo, kan jij wat foto's naar me sturen van de wrap on armbanden. Ik heb een bedrijf in Spanje en ben wel geinteresserd om bij je te kopen. Groeten, carla

  • Shelley

    Hallo Allemaal,

    Ik weet niet of er nog iemand een partij of grote aantallen wrap armbanden zoekt ?

    - Een wikkel band (4x om je pols) met suede touw en 10 tibetaanse zilvere bedels en een slotje 5,50 (bij bijv. 50 stuks 4,50)

    - Een wikkel band (4x om je pols) met suede touw en 10 tibetaanse zilvere bedels zonder slotje 4,60

    - Een wikkel band (4x om je pols) met suede touw en 10 plastic/metaallook bedels met slotje 5,20

    - Een wikkel band (4x om je pols) met suede touw en 10 plastic/metaallook bedels zonder slotje 4,30

    Banden kunnen in alle kleuren.

    De prijzen hierboven zijn voor 1 stuk bij meerderen veel meer korting.

    Als je intresse heb mail me dan even ! Groetjes Shelley

  • chantal

    te koop warp armbanden

    alle kleuren 80 cm lang en met 20 bedels er aan en karabijnsluiting.

    heb ook 2 kleuren door elkaar heen, zoals zwart/wit roze/blauw enz enz

    minimale afnamen 10 st.

    mail even voor foto's en prijzen

    heb ook andere luxe sieraden.

    groetjes chantal

  • nathalie

    heb je soms een foto van uw wrap armband en heb je andere juwelen ,ben tevens op zoek naar een open slavenarmband liefst een zilveren ,kan je me helpen

  • Miranda

    Chantal of andere mensen,

    Ik wel interesse in een aantal wrap armbanden voor mijn webwinkel.

    Dus als iemand mij ze voor een redelijke prijs kan leveren hoor ik het graag.

    Groetjes Miranda

    mnieuwland@chello.nl

  • Anonieme bezoeker

    kijk eens op www.tisada.nl wij zijn een groothandel voor bedrijven en particulieren

    gr gabie Tisada-bijouterie