eigen sieradenlijn, wie kan produceren

• danielle99

Hallo,

Ik ben al enige tijd bezig met het opzetten van mijn eigen sieradenlijn. Hiervoor ben ik op zoek naar producenten die ervaring hebben met lederbewerking, zilver en metalen. Ik zie veel producenten uit India, Bali etc n(et zoals het merk Fab laat haar spullen maken in Bali )heeft iemand een goed adres/tip?

• Deoorbel

Hallo Danielle,

Kijk maar eens op www.alibaba.com

Hier kun je vast wel een producent vinden

• kunstkado

Hallo,

Wij hebben een sieradenfabriek in Tunesie, op het eiland Djerba.

Het bestaat uit een moderne tingieterij voor het gieten van bedels en een verzilveringsinstallatie voor het verzilveren.

Wij verzilveren ongeveer 10 maal zo dik als andere leveranciers, daarom laten veel bekende sieradenmerken hun bedels bij ons maken.

Het is mogelijk om alleen bedels bij ons te laten maken, maar ook om de complete productie uit te besteden.

Of het nu gaat om emailleren, strasssteentjes inzetten of assembleren, alles is mogelijk.

In Tunesie zijn ook veel leveranciers van leer, wij hebben dit wel eerder geassembleerd voor klanten, maar we verkopen zelf geen leer.

Om een idee te hebben, voor alleen het gieten van bedels moet je denken aan een minimumbestelling van 2500 euro ex BTW en 6 weken levertijd.

Voor het fabriceren van sieraden naar eigen ontwerp ook een minimumbedrag van 2500 euro en levertijd afhankelijk van de bestelling.

Wij hebben ook een eigen sieradenlijn speciaal gericht op souvenirwinkels. Daarop kan je wat voorbeelden van onze produktie zien, maar we kunnen natuurlijk veel meer dan dat. De website hiervan is www.kunstkado.nl

Met vriendelijke groeten Marie-Louise

Kunstkado

kunstkado@gmail.com