partij sieraden gezocht

• monique/moontje39@live.nl

hallo hier een berichtje van monique ik heb even een vraagje wie van u heeft of weet een partij sierden te koop graag hoor ik van u gr moniuqe

• SpringbladSieraden

Hey Monique,

Om wat voor sieraden gaat het precies en aan welke prijzen denk je?

Groetjes,

Martje

• chantaltaling

Hallo Monique,

Ik kan je aan een party buddha to buddha style sonja colors armbanden helpen en aan barong barong armbanden.

Groetjes Chantal

• bianca010

Ik weet niet waar je naar zoekt, maar ik heb een partij hier van 50 stuks, met een “echte” verkoop waarde van 580 euro,…het gaat om prijsjes van 10 tot max 20 per ketting en een paar armbandjes van rond de 7 euro

Ideaal voor op een beursje, party,braderie of als bijverkoop in nagel,massage salons.

Heb je nog interesse voor 250,- is het voor jou.eventuele andere, snellere mailers zijn natuurlijk ook welkom

gr Bianca

• senne31

Wij hebben een eigen webshop met handgemaakte sieraden.De rubriek opruiming mag bij ons geleegd worden.Ik hoor wel wat je voor prijs in gedachten hebt.

• gvanlamsweerde

Dag Monique,

we zijn op zoek naar Ambassadrices voor ons sieradenmerk Shenza (www.shenza.nl). Als ambassadrice verkoop je tijdens sieradenparty's bij mensen thuis. Je hoeft daarbij niet sieraden in te kopen, je betaald ze pas wanneer je daadwerkelijk hebt verkocht. Je enige investering is je passie voor sieraden!

Mocht je interesse hebben stuur me een mail naar guillaume@shenza.com met je gegevens. Dan neem ik contact met je op en vertel ik je meer over ons Ambassadrice programma.

Groeten,

Guillaume

• naja

Hallo

Op onze webshop www.najasieraden.nl tref je eea aan

Via het kontaktformulier kun je altijd even mailen wat je zoekt

(er staat maar een klein deel op onze webshop)

groeten Nathalie