groothandel fashion jewelry , uni x , etz etz

  • samantha

    hallo allemaal ik ben op zoek naar groothandels , fabrieken , distributie centrums van de merken sieraden oa fashion jewelry , uni x , miss x etz etz wie zou mijn kunnen vertellen waar ik deze groothandels kan vinden mvg samantha

  • Tony Jongkind

    Beste Samantha,

    Wij verkopen de outlet van Uni X. Mocht je interesse hebben kan je me mailen zodat ik je wat foto's kan opsturen. Ook kan je straks bij de website bijouxwebshop.nl terecht. Eind februari gaat deze online voor de particulier en eind maart voor de B2B.

    We horen graag van je,

    Met vriendelijke groet,

    Tony Jongkind

  • Monilux

    Hoi Samantha,

    Wij zijn een importeur en groothandel van modeaccessoires. Wij voeren ons eigen merk Miss Moneypenny Accessories.

    In onze showrooms (Haaglanden en Apeldoorn) zijn alle producten te zien, en indien gewenst kun je gelijk inkopen. Vrijblijvend langs komen mag altijd tijdens onze openingstijden (Openingstijden).

    Je kan bij ons terecht voor bijoux, shawls, haarmode, tassen, riemen en nog vele aanverwante producten.

    Voor meer vragen kun je ons altijd bellen of mailen. Je kan ook alvast een blik werpen op onze website Monilux website

    Monilux

  • maryblige_73@hotmail.com

    Hallo allemaal, ben opzoek naar de verdeler van fashion jewerly al een hele tijd maar vind gewoon niets is het misschien onder een andere naam .

  • FR-B!tch

    Of je kijkt bij www.lunatrading.nl geen merken wel hele mooie sieraden voor niet teveel geld.

    Er is ook een showroom in Rotterdam.

    De vraag is al heel oud maar misschien bestaat de vraag nog steeds. Ik ben erg blij met deze groothandel die zelf ook importeert, veel variaties voor echt hele lage prijzen :)

  • aapie1

    Hallo allemaal,

    Ik heb een korte vraag, weet iemand waar je strass sieraden verkoopt ? Zoals kettingen, armbanden, ringen en oorbellen ? Kent er iemand bv groothandels, distributie centrums ed ? Via google is er niks te vinden, hopelijk kunnen jullie mij helpen !

    Groetjes,

    Aapie1

    PS Maryblige, heb jij kunnen vinden wat je zocht ?

  • FR-B!tch

    Of je kijkt bij www.lunatrading.nl geen merken wel hele mooie sieraden voor niet teveel geld.

    Er is ook een showroom in Rotterdam.

    De vraag is al heel oud maar misschien bestaat de vraag nog steeds. Ik ben erg blij met deze groothandel die zelf ook importeert, veel variaties voor echt hele lage prijzen smiling smiley