tassen inkopen!!

  • Renate

    Hallo,

    Voor mijn webwinkeltje en de verkoop op braderieen en markten ben ik op zoek naar een adresje waar ik tassen kan inkopen.

    Omdat ik geen constante verkoop heb ben ik op zoek naar tassen die ik in kleine partijen of per stuk kan inkopen.

    Wie o wie kan mij helpen?

    Gr. Renate

  • Anonieme bezoeker

    hoi Renate,

    kijk eens op onze site www.tisada.nl wij zijn een groothandel voor particulieren en winkeliers en hanteren geen minimale afname of stuks.

    gr Gabie Tisada bijouterie

  • info@tisada-bijouterie.com

    Hoi renate kijk eens op onze website, wij zijn een groothandel in sieraden voor de particulier en hebben een ruim assortiment ook tassen.

    gr gabie0612797869

  • Tanja

    Hallo Renate,

    Wanneer je even contact met me opneemt via info@decembershop.net zal ik je vast en zeker kunnen verder helpen.

    Groetjes,

    Tanja

  • Welmoed

    Hallo Renate,

    Weet niet of je nog opzoek bent naar nieuwe, originele tassen en accessoires in leer maar……

    Ik ben Welmoed en heb een eigen collectie tassen en accessoires. Ik heb een eigen website waar bijna alle modellen opstaan. De tassen en accessoires zijn per stuk te bestellen en kleine aanpassingen zijn altijd mogelijk.

    Met vriendelijke groet,

    Welmoed

  • Eline

    Op mijn webwinkel met leren tassen zijn de meest trendy dames handtassen te vinden voor een lage prijs. Ook grote aantallen mogelijk, informeer even naar de prijs bij afname >10

    klik hier voor de website.

    Eline

    My New Bag

  • Monilux

    Hoi Renate,

    Je kan misschien in één van onze vestigingen komen kijken. Monilux ( importeur van het merk Miss Moneypenny Accessories).

    Onze tassen zijn van verschillende merken w.o. David Jones enz, maar ook regelmatig uit Milaan, Parijs en binnenkort ook uit Barcelona.

    De collectie is altijd erg beperkt maar daarom regelmatig nieuw assortiment.

    Voor adressen kun je kijken op onze website. Voor meer informatie kun je bellen of mailen.

    Monilux

    Monilux website

  • marlejo

    Hallo Renate,

    Ik ben benieuwd of dit iets heeft opgeleverd. Ik ben namelijk ook zoekende.

    Hoop wat van je te horen.

    Groet Marlejo

  • jjpander@hetnet.nl

    Hallo,

    Je kan eens een kijkje nemen op de site van zumka fashion in heerenveen

    hier ga ik zelf ook altijd heen.

    orders vanaf 60,00 ex btw goedkope tassen en prima kwaliteit veel succes gr ageeth

  • annemariesiekman@hotmail.com

    Hallo Renate,

    ik heb diverse tassen en dergelijke die ik wel aan je verkopen wil.

    Ik zou je wat foto's kunnen sturen?

    Hoor het wel van je

    groetjes Annemarie