Hallo,
Voor onze webwinkels ben ik op zoek naar groothandels in trendy sieraden (zilver, staal etc,), zonnebrillen en tassen.
Indien mogelijk met dropship (rechtrestreeks laten verzenden) mogelijkheden.
Groet,
Hallo,
ik zag je oproepje staan ivm groothandels. Het is handig als je erbij vermeld of je ingeschreven staat bij KvK. Sommige (lees de meeste) groothandels verkopen alleen als je geregistreerd staat bij de KvK.
Oja en als je interesse hebt in een stel wrap armbanden tegen inkoopsprijs dan hoor ik het wel van je!
Succes in ieder geval!
Groetjes Renate
Hallo ik doe altijd groot inkopen en kan je eventueel een partij zonnebrillen aanbieden van dit moment.
50 x 75 cent excl btw.
Ook kan ik eventueel bling bling armbanden aanbieden voor euro 7 excl btw.
Of Dolce Luna sieraden voor de inkoop.
En een partij riemen met buckels bling bling.
Laat maar even weten of je interesse hebt.
Ophalen of via de post is mogelijk.
Groetjes
Bianca
Hoi,
Ja, hoor ik bezit een KvK nr en heb meerdere webshops.
Alleen wil ik nu bij een standaard collectie in tassen, riemen, sieraden (zilver, staal etc) aanbieden.
Vrijwel al mijn leveranciers verzenden mijn bestelling rechtstreeks naar de klant. Dus geen minimale afname.
Ik zoek nu nog een maar adresjes erbij.
Groet,
Trendy-Mama
Beste,
Bags & Bijoux is importeur en groothandel in modeaccessoires zoals sieraden, tassen en riemen. Wij importeren onze collectie met name uit Milaan, waardoor wij direct kunnen inspelen op de laatste modetrends. Daarnaast onderscheidt Bags & Bijoux zich door een maandelijks wisselende collectie. Al onze artikelen worden verkocht onder de eigen merknaam Bags & Bijoux
Vanaf heden kunt u de collectie van Bags & Bijoux inkopen via onze webshop. Navigeer op uw gemak door onze site, zodat u wellicht geinspireerd wordt door onze veelzijdige collectie. Daarnaast kunt u via de webshop voor ondernemers uw inkopen doen waar en wanneer u maar wilt.
Wij hopen u snel online te mogen ontvangen op www.bags-bijoux.nl
Met vriendelijke groeten,
Mickey Spiertz
Hoi
Heb allemaal mooie en luxe sieraden te koop.
heb onder andere mooi volle kettingen armbanden ook warps en leuke zilveren ringen met steentje in de maten 16 tot 20 verschillende modellen.
bij grote afnamen zeer leuke prijzen,
u kunt zo per armband of ketting 5 a 7,50 euro winst maken.
Voor prijzen of eventueel foto’s mail me even.
Gr chantal
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?