Het opstarten van een sieraden party

• sandra

Ik heb een web-winkel sta op markten en nu wil ik ook sieraden party's gaan geven alleen ben ik zelf nooit op zo'n party geweest en weet ik dus ook eigenlijk niet goed wat ik moet doen en hoe ik het moet aanpakken om het tot een succes te maken.

Wie heeft er tips voor me of kan me verder helpen.

Groetjes sandra

• nicol

hoi Sandra,

Ik heb samen met mijn nichtje een sieraden handel gehad. Wij kochten bij diverse groothandels in nedereland sieraden in voor maximaal 5 euro. Deze verkochten wij op thuispartys voor maximaal 10 euro. Dit is een leuke prijs daar de meeste sieraden in de winkels vanaf ongeveer 12 euro zijn. Helaas zijn wij genoodzaakt deze handel te stoppen. Wij hebben daarom ook een hele partij sieraden in de aanbieding voor 500 euro

inhoud

91 KETTINGEN KORT/LANG/BLING-BLING

57 RINGEN

42 ARMBANDEN (PARELS/ BLING-BLING)

34 SJAALTJES (ZWART NOPJES, BLAUW NOPJES, BLAUW STERRETJES, ROOD, BRUIN, EFFE BLAUW)

10 DAMES STROPDASSEN (DIV. ZWART WIT MET BUBBLES OF NOPJES)

5 TASSEN

2 SHOW HALZEN ZWART

1 SHOW STANDAARD ARMBANDEN

+/- 20 OORBELLEN (PAREL KNOPJES)

Als je dit verkoopt dan heb je makkelijk 1000 euro / 1300 euro verkoop.

Toen wij begonnen hebben we eerst bij vrienden avonden “geboekt” en toen verder uitgebreid.

Misschien heb je wel intresse

Groetjes Nicole

• Marga

Hallo,

Ik wil zelf sieradenparty's gaan organiseren. Nu ben ik op internet aan het kijken wat ik moet regelen maar

ik wordt er niet veel wijzer van.

Moet ik een kamer van koophandel nummer aanvragen of niet? Kan ik sieraden inkopen zonder kvk nummer?

Wie o wie kan mij helpen. Ik zou degene erg dankbaar zijn!

Groetjes Marga

• info@tisada-bijouterie.com

Hoi Marga

wij zijn een groothandel in sieraden, T isada-bijouterie en kennen geen minimale afname en hebben ook geen kvk nummer nodig. Wij geven ook partys duw wellicht kunnen we je wat tips geven en is ons assortiment wel iets voor je party. kijk eens op onze website, bel ons of stuur een mail dan komen we daar wel uit.

gr

gabie

Tisa da-bijouterie

06 52310631