Groothandel van (echte) zilver en edelstaal sieraden.

• See

Hallo,

Weet iemand misschien van een groothandel of een site waar ik echte (sterling) zilver, goud en edelstaal sieraden kan kopen. Om daarna te verkopen. Sites of groothandel in het buitenland kan ook. bv. London, Duitsland, Belgie enz…

Alvast bedankt.

• See

See schreef: Ik ben op zoek!

>

> Hallo,

>

> Weet iemand misschien van een groothandel of een site waar ik

> echte (sterling) zilver, goud en edelstaal sieraden kan

> kopen. Om daarna te verkopen. Sites of groothandel in het

> buitenland kan ook. bv. London, Duitsland, Belgie enz…

>

> Alvast bedankt.

• Annemarie

Je kunt eens contact opnemen met Beadbrothers in Alkmaar. Zij verkopen van alles en kunnen ook alles wat je bedenkt laten maken. www.beadbrothers.nl

• Gerda

Hallo,

Ik zag dat je zilveren sieraden tegen groothandelsprijzen zoekt.Die heb ik voor je.

Ik heb een webwinkel in partijen sieraden.

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/artisana/

De zilveren sieraden staan daar niet in maar als je me even mailt of beter als je zou kunnen komen dan kan ik ze je laten zien.

Mail me maar even.

Groetjes,

Gerda

• Eva Van nikkelen Kuijper

Hallo,

Ik begreep dat je op zoek bent naar gouden en zilveren sieraden. Wij importeren voornamelijk zilveren sieraden uit Peru. De sieraden die wij importeren hebben een hoger zilvergehalte dan in europa, namelijk 950. Verder zijn de sieraden handgemaakt. Ik weet natuurlijk niet waar je intresses liggen handgemaakt of machinaal gemaakte sieraden. Ook hebben wij diverse contacten voor machinaal gemaakte sieraden.

Op onze website kun je een gedeelte van ons assortiment bekijken. De prijzen die vermeld staan, zijn consumentenprijzen.

Voor ons volledige assortiment en prijzen, kun je het beste even per email of telefoon contact opnemen.

groeten Eva van Nikkelen Kuijper

www.zilverensoul@hotmail.com

zilverensoul@hotmail.com

tel:06-24476421

• jo

Goedemiddag,

Ik heb grote partij sieraden in zilver voor U inclusief nederlands keurmerk.

Voor meer info kunt U met mij contact opnemen via de mail.

• david

Hallo,

voor de aanbieder van partijen zilveren sieraden,

ik heb serieuze intresse.

hartelijke groet,

David

knol.jong@quicknet.nl

zilverpakhuis.nljo schreef:

>

> Goedemiddag,

> Ik heb grote partij sieraden in zilver voor U inclusief

> nederlands keurmerk.

> Voor meer info kunt U met mij contact opnemen via de mail.

• bvandon

Ik kan zilverenoorbellen met parels en edelstenen leveren tegen groothandelprijzen. ben nog bezig de website op te zetten , maar als u geintereseerd ben kan ik wel even wat info opsturen

• leoni

Ga gewoon eens naar de trade mart in het beursgebouw in Utrecht

Daar vind je 2 verdiepingen met groothandels met zilveren en gewone sieraden.

Ze zijn echter alleen op maandag en dinsdag open.

• Jos

Beste Mensen,

Als jullie intresse hebben ik verkoop rechtstreeks van fabriekant naar groothandel en winkelier .

Wij verkopen zilveren sieraden 925 sterling .Vanuit thailand bestellen kan al vanaf 1 kilo . Bij intrese stuur me een mail voor foto,s en prijzen .

Met vriendelijke groet jos