Partijen sieraden gezocht!!

• Desiree

Oh sorry, ik dacht dat ik dat ook deed. Probeer ik het nog een keertje. Voor mijn sieraden kun je trouwens even kijken op www.kralen-kitsch.nl

Groetjes Desiree

• desiree

Hoi,

Ik maak zelf sieraden en dan vooral kindersieraden. Maar je bent misschien op zoek naar grote hoeveelheden?

Als je er belangstelling voor hebt, kan ik je wel een aantal voorbeelden mailen.

Groetjes Desiree

• nico

hallo marlike ik heb klein partij luxe sieraden ?

• nico

ik heb luxe klein partij sieraden (otazu,monet,svarowski,ciruslu,jola,liz clayborn,baccarat,)

• deborah kaya

hoi ik heb nog een partij sierden,oorbellen,kralen.mail je adres en ik verstuur je maandag de foto's.

groeten deborah kaya

• senne31

hoi marlieke,

Wat mij betreft mag je alle artikelen overnemen uit onze webshop rubriek sale.Het gaat hier om 12 stuks.Mocht je interesse hebben dan kan je me mailen op senne31@planet.nl

• j keulen

ja ik heb nog wel heel veel eigen gemaakte sieraden prijs is rond de 10 euro

• Sonja

Hoi,

Heb een partij oorbellen en kettigen (zelfgemaakt van o.a. glaskralen parels)

deze mogen voor een klein prijsje weg.

wil je het juiste aantal en foto's hebben dan hoor ik het wel.

Groetjes,

Sonja

• Anonieme bezoeker

kijk eens op www.tisada.nl wij kunnen grote partijen sieraden aanbieden tegen mooie prijzen

• bruinsma24

Hoi Marlieke,

Ik heb zojuist nieuwe partijen sieraden binnen. zilver, bijoux, strass enz enz. en dan heb ik lange en korte kettingen, armbanden, piercings, ringen voor foto's, prijzen en vragen graag even mailen op bruinsma1984@hotmail.com Oh ja de verzendkosten neem ik zelf voor mijn rekening.

Groetjes,

Daniëlle