HALLO,
Ik ga stoppen met de markten, omdat ik een heel goede baan krijg aangeboden die ik absoluut wil hebben.
Ik heb altijd op braderieen en markten gestaan, maar ga hiermee i.v.m. werk stoppen.
Moeilijke keuze, vandaar dat ik alles in eens weg doe o.a. Marktparasols 2x Inclusief wanden(bordeaux rood) en speciale voeten en de marktafels met kleden en halsjes.
Ik viel hieree door de uitstraling altijd op. Heb er zeer zeer goed mee verkocht. Uiteraard door de uitstraling assortiment maar ook het contact met de mensen. Eventueel ook nog voorraad horloges en sieraden te koop(prijs hiervan is in overleg)
Rekenvoorbeeld Marktkraam huren op braderie kost €70,00(3 meter) Grondplaats huren voor 2 parasols €50,00 (gemiddeld 4 to 5 meter) maar je hebt altijd de beste plekken doordat je met parasols over inzetbaar bent en dat is met een marktkraam niet. de prijs voor parasols met tafels is €500,00 Tevens heb ik nog meerdere sieraden matrialen ik kan je alles uitleggen je zou zo kunnen starten op de markten.
Voor info bellen 06-29363715