otazu

• Marlie

Hoi allemaal ik ben sinds kort begonnen met sieraden party's te geven en op braderieen nu heb ik heel erg veel vraag naar otazu sieraden wie weet waar ik die kan inkopen ps ik ben geen particulier. Groetjes van Marlie

• Marian

http://www.otazu.nl

Otazu is het meest poulaire en gewilde merk van dit moment en ik denk niet dat je dat zomaar in kunt kopen. Maar misschien dat je via bovenstaande link verder komt.

Succes met je parties!

• ellen

Nee inderdaad, otazu heeft een zeer streng distributiebeleid. Ikzelf maak Otazu look alikes. Misschien geintresseerd???

• Daffie

Ik wil dat ook gaan maken maar waar haal jij je spullen?

• Andrea van der Vliet

Hoi, ik geef ook sieraden party's en sta op braderieen. Ook ik krijg vraag naar Otazu maar ik heb gehoord dat je meer ellende hier mee krijg dan dat je er wat aan verdien. Het schijnt dat je voor 5.000 tot 10.000 euro moet investeren en dat je geen inspraak heb in wat je krijg. Het kan dus heel goed zijn dat je 3 dezelfde dingen krijg in een heel moeilijk verkoopbare kleur. Ik verwijs de mensen dan gewoon door naar de juwelieren. Trouwens een reparatie van een Otazu ketting kost ook gigantisch veel. Dus je hebt er meer ellende van dan dat je er misschien nog wat aan kan verdienen. Succes!!! Andrea

• joke

Hallo Marlie,

Otazu zit in het WFC (confectiecentrum Amsterdam).

Hoe het daar in z'n werk gaat weet ik niet.

Ik weet wel, omdat ik ook Styling en Thuispresentatie's doe dat de prijsklasse erg hoog ligt voor OTAZU. Ik denk ook dat wanneer iemand +- Euro 200,= uitgeeft voor een ketting ook de garantie wil mocht er iets fout gaan.

Dus ik denk dat het verstandig is, en wat ik ook doe, dat je moet richten op de look a like.

Succes

Joke & Marjolein

VEZZO STYLING & THUISPRESENTATIE

BIJOU & ACCESSOIRES

06-52478100Marlie schreef:

>

> Hoi allemaal ik ben sinds kort begonnen met sieraden party's

> te geven en op braderieen nu heb ik heel erg veel vraag naar

> otazu sieraden wie weet waar ik die kan inkopen ps ik ben

> geen particulier. Groetjes van Marlie

• magic touch byouterieen

hallo wij verkopen de replica`s van Otazu.

meer interesse mail dn even je email adres zodat we meer info en foto`s kunnen sturen

mvgr corine

magic touch byouterieen