Meetbak voor kralen?

• Brenda

Hoi Allemaal,

Ik ben op zoek naar die grijze bakken waar je je kettingen in uit legt voor dat je ze daadwerkelijk gaat rijgen of kettelen. Wie weet hier een groothandel voor?

Groetjes Brenda

• Bianca

Hai Brenda,

Ik verkoop ze op mijn website.

http://www.labianca.nl en klik op kralen en dan bovenin op kralentools.

Ze zijn in bestelling ik krijg ze 19 mei weer binnen.

Op dit moment heb ik wel een aparte meetbak.

Het is er 1 met 5 rijen buitenom. 5 rijen in het midden en 2 bakjes. Ik gebruik hem zelf ook en hij is super. Hij kost 29 euro. En ik kan je een foto mailen. Hij is echt een stuk langer dan die jij bedoelt. Hij is bijvoorbeeld super voorals je ook eens kettingen wilt maken met meerdere rijen. Zo heb je precies de juiste afstand. Of voor zowel lange als korte kettingen of armbanden is hij perfect geschikt.

Met vr. groet,

Bianca

La Bianca Jewels.

• T

All Beads in Heerhugowaard is een groothandel die ze verkoopt.

• Bianc

HOi Brenda,

Heb je in jouw buurt geen kralen/hobby winkel, deze zullen ze namelijk best verkopen, op het internet ben je al veel geld kwijt en er komen heel veel verzendkosten bij.

Ik weet niet waar je woont maar in Denhaag en omstreken weet ik wel wat te vinden.

Gr Bianc

• brenda

Hoi Bianc,

Bedankt voor je berichtje maar ik woon in noord-holland dus dat is voor mij niet handig. Maar toch bedankt!

Groetjes brenda

• brenda

Hoi Bianca,

Bedankt voor je reactie, maar ik zoek echt een groothandel. Ik heb wel even naar je site gekeken en ik vind hem er echt uitspringen. Mijn complimenten!

Groetjes brenda

• brenda

Bedankt! Dat is wat ik zoek. Weet jij toevallig of zij ook een internetsite hebben?

Groetjes

• Bianca

Dank je wel Brenda voor het mooie compliment.

Hartstikke leuk om te horen.

Veel succes!

Oh, ja nog even over die grote “meetbak”die ik aanbied. Die is hier in Nederland niet te krijgen. Ook niet bij groothandels.

Dus als iemand interesse heeft?

• jacqueline

Hai ,

zo`n groot kralenbord lijkt mij wel wat .

Kun je mij misschien de foto mailen.

Bij die 29,- zit daar de verzendkosten bij in?

Groetjes Jacqueline

• Bianca

Beste Jaqueline,

Ik heb je gemaild en de foto bijgesloten. Ik heb er ook de foto bijgedaan van een gewoon rijgbord dan kan je het enorme verschil zien.

Groetjes,

Bianca