Sieraden

• Tam

Weet iemand heel misschien waar ik sieraden naar mijn smaak kan laten maken ?

Alvasr bedank voor uw moeite!

Groetjes Tam..

• SAM

Dag Tam,

Watvoor sieraden zoek je?

Ik heb een bedrijfje in sieraden, genaamd SAM en ik maak ook sieraden op persoonlijke bestelling. Ik werk met glaskralen, (edel)metalen, (edel)stenen, schelpen, eignelijk met ale inspirerende materialen die ik tegenkom.

• Marleen

Dag Tam,

Watvoor sieraden zoek je?

Ik heb een bedrijfje in sieraden, genaamd SAM en ik maak ook sieraden op persoonlijke bestelling. Ik werk met glaskralen, (edel)metalen, (edel)stenen, schelpen, eigenlijk met ale inspirerende materialen die ik tegenkom. Laat het me weten als je geinteresseerd bent!

Marleen

• Marlies

Mijn naam is Marlies en ik maak sieraden in de vorm van netting, het zijn hele vrolijke tot sjieke sieraden die haast nergens te vinden zijn.

voor enkele voorbeelden kunt U op www.marktplaza.nl terecht(onder kleding en dan sieraden, en mijn sieraden staan dan op pagina 2) ik hoor het graag.

natuurlijk zijn ze te bestellen in kleur of ontwerp.

met vriendelijke groet,

Marlies

• ellen

Ik weet niet naar wat voor sieraden je op zoek bent maar ik maak sieraden voornamelijk met swarovski kristallen

Mail me maar: ellenvbatenburg@hotmail.com

• Goudsmid Carmen

Ik heb thuis mijn eigen atelier. Het grootste gedeelte van mijn tijd maak of verander ik sieraden van mensen naar hun idee, of werp mijn eigen ontwerpen op tafel.

Ik zou wel eens willen weten van welk materiaal jouw keuze naar uit gaat en wat voor sieraden het zouden moeten worden; oorsieraden, ringen e.d.

Carmen.

• Tam

ik wou twee letters in elkaar laten maken ..

allebei ongeveer 1 centimeter groot,

1 van zilver en 1 van goud

Het is bedoeld als hagertje.

Heel erg bedankt voor uw Reactie !!

Groetjes Tam