Sieraden Party

• Linda

Ik zou heel graag zelf sieradenpartys willen geven. Kan iemand mij vertellen waar ik me aan kan melden en hoe het verder in zijn werk gaat. Ik woon in Noord-Holland. Als iemand tips heeft……….graag!!!!!

• B.Paap

Hoi Linda,

Ik weet niet helemaal wat je nu precies wilt doen. Maak je zelf sieraden die je wilt verkopen of wil je sieraden voor anderen gaan verkopen?

Ikzelf heb een eigen sieradenlijn gemaakt van kralen en swarovski stenen. Ik woon zelf in zandvoort en ben op zoek naar leuke, vlotte meiden die voor mij sieraden party's gaan geven.

Hiervoor verwacht ik dat diegene zijn eigen klantenkring opbouwt nadat je een paar keer met me mee bent geweest om te kijken.

Laat me even weten of je dit wat vind. Je kan daarvoor een e-mail sturen naar

b_paap@hotmail.com.

Als je interesse hebt vermeld dan meteen even je leeftijd, woonplaats en of je in het bezit bent van een rijbewijs.

Met vriendelijke groet,

Brenda

• Linda

Hai Brenda, ik neem vandeweek even contact met je op. Ik heb het nu erg druk op het werk! Lijkt me erg leuk. PS ik woon in Beverwijk, ben 23 jaar en inderdaad in bezit van een rijbewijs!!!!

Groetjes Linda

• sylvia

hallo brenda ik ben 26 jaar en ben 8 jaar verkoopster in winkels ik heb een diploma mode en kleding en wil graag thuisparty's geven ik woon in almere en ben in bezit van een rijbewijs ik hoop iets van u te horen groetjes sylvia