Bibi Alhaja

  • Esther

    hallo…

    Iemand bekend met groothandel Bibi Alhaja in Den Haag?

    Verkopen ze er alleen sieraden of ook losse producten?

    Ik hoor graag van jullie!

    Groeten Esther.

  • rowena

    Bibi verkoopt alleen sieraden dus geen lossen kralen enz.

  • Marie Louise

    Hoi!

    Weten jullie het adres van Bibi Alhaja, ik zou er wel eens willen gaan kijken. Geef maar een gil als je mee wilt, trouwens.

    Groetjes,

    Marie Louise

  • Natasja

    moet je even op hun site kijken, ze zitten in Scheveningen geloof ik. Maar op die site krijg je echt niks te zien hoor zo slim zijn ze wel. De catalogus kan je alleen zien met een password, en dat kan je alleen aanvragen als je kvk hebt.

    Dit natuurlijk omdat iedereen het massaal gaat namaken als ze alles laten zien.

  • Marie Louise

    Nou, ik heb netjes een wachtwoord voor de catalogus aangevraagd maar niemand reageert bij Bibi….. Schiet lekker op, erg amateuristisch allemaal. Ga binnenkort nog maar eens een mailtje sturen en als ze het dan nog niet de moeite vinden dan houdt het op. Ik krijg altijd meteen een vervelend gevoel als mensen niet even netjes reageren, is geen reclame….

    Groetjes,

    Marie Louise

    www.laia-sieraden.com

  • Esther

    Hoi hoi,

    Hetzelfde had ik nou ook.

    Wachtwoord aangevraagd en geen reactie!

    Beetje asociaal vind ik.

    Schijnbaar bang dat we met z'n allen de hele handel gaan namaken.

    Nou daar had ik me niet voor aangemeld hoor.

    Had het idee dat zij ook losse materialen verkochten maar dit blijkt niet zo te zijn, dus heb ik verder niets te zoeken.

    Ik heb me er al bij neergelegd hoor.

    Moet jij ook doen.

    Maar eerlijk is eerlijk…. reageren mag best wel.

  • Marie Louise

    Hoi hoi,

    Nou, ik heb vandaag de telefoon maar even gepakt, ik dacht ´misschien werkt dat beter dan mailen´. Ik kreeg iemand aan de lijn die vertelde dat de site nog niet operationeel is. Verder kreeg ik een telefoonnummer van een vertegenwoordigster die ik kan bellen voor een afspraak. Binnenkort ga ik dus maar eens bellen om te zien wat het is. Tot op de dag van vandaag heb ik nog geen sieraad gezien, het wordt wel eens tijd dus:-)))). Eigenlijk vraag ik me nu ineens af waar ik al die moeite voor doe, maar goed….. Ik ben nu eenmaal een nieuwsgierig aagje……..

    Wordt vervolgd, ik laat wel weer wat weten als ik de vertegenwoordigster gesproken heb!

    Groetjes,

    Marie Louise

    www.laia-sieraden.com

  • petra

    hoi marie louise,

    ik ben toch zeer benieuwd of je eindelijk contact hebt gekregen met Bibi Alhaja.

    ik heb via de website geprobeerd om de catalogus te krijgen maar het computersysteem werkt op de een of andere manier niet, je krijgt geen wachtwoord.

    heb jij inmiddels al iets gehoord? of zouden ze bewust geen antwoord geven?

    ik hoor het graag van je.

    groeten petra

  • Marie Louise

    Hoi Petra,

    De website blijkt volgens Bibi Alhaja nog niet te werken, ik heb met ze gebeld omdat ze via de mail niet reageerden. Ze verwezen me door naar hun vertegenwoordigster, via haar zou je meer informatie kunnen krijgen. Ik moet haar nog bellen maar ik heb het nu zo druk dat ik dat nog niet gedaan heb. Ik kijk het nog even aan, op het ogenblik wil ik er even geen afspraken bij maken en haast heeft het toch niet want ik koop ook sieraden in bij andere groothandels. Als ik wat meer weet dan mail ik zeker nog even!

    Groetjes,

    Marie Louise

    www.laia-sieraden.competra schreef: