gezocht workshop sieraden maken

  • Diana

    Hoi, ik wil graag met mijn 4 secretaresses een uitje aanbieden waaronder een workshop sieraden maken. Wie weet er in de buurt van Utrecht iemand die dit verzorgt?

    groet, Diana

  • Natasja

    Probeer het eens bij Beadazzled in Hilversum, ik heb nu geen adres gegevens bij de hand, maar als je bij Douglas het straatje in gaat en iets links aanhoud, zitten ze aan de rechterkant.

    succes

  • Home.Kraal

    Goedendag Diana, bij Home.Kraal kunt uw workshops volgenen. voor meer informatie zie.

    http://home.wanadoo.nl/brverhoeven/kraal/portofolio.html

  • Janny

    Goededag

    Kunt u mij misschien vertellen of er in Haarlem of buiten Haarlem er een workshop sieraden maken is.

    Dank u alvast voor eventuele informatie.

  • Hester Zagt

    ja, ik geef workshops in sieraden maken, via Kitsch en Kunst in Rotterdam. Voor meer info kun je contact met hun opnemen. 010-2850277

    groet Hester

  • geke

    In Alkmaar zit ook een hele goede.Ben er zelf afgelopen vrijdag geweest.Heb er leren kettelen.het is Red rose byoux.Het telefoonnummer is 072-5150669.

    Ze geeft zowel aan groepjes les maar als je je alleen aanmeld kan je ook bij haar terecht.Ik heb heel wat van Dionne geleerd.Groetjes Geke

  • Sonja

    Het adres is volgens mij Wagenmakersplein, nummer weet ik niet.

    Maar je hebt mij wel op een idee gebracht. Ik zocht nl. een plek in de buurt waar je kunt leren hoe je sieraden maakt.

    Bedankt

    Sonja

  • dekker

    Ik geef workshops bij de mensen thuis , ik kom uit hoogland(amersfoort) mail to breijer-dekker@wanadoo.nl

    Gwen Dekker.Diana schreef:

    >

    > Hoi, ik wil graag met mijn 4 secretaresses een uitje

    > aanbieden waaronder een workshop sieraden maken. Wie weet er

    > in de buurt van Utrecht iemand die dit verzorgt?

    >

    > groet, Diana

  • ellen

    Beste Janny, ik geef sieraden workshops ook met swarovski kristallen ik weet niet of u inmiddels al voorzien bent, maar als u interesse heeft dan kunt u mij mailen: ellenvbatenburg@hotmail.com

  • ellen

    Hoi Diana, ik reageer vast en zeker veels te laat, en ik weet niet of je al voorzien bent, maar ik verzorg workshops met swarovski kristallen in de stijl van otazu, mocht je nog geintresseerd zijn dan kan je me mailen:

    ellenvbatenburg@hotmail.com