Metalen labels

  • Bianca

    Ik ben op zoek naar een bedrijf die metalen labels voor aan mijn sieraden kan maken.

    Wie weet waar ik terecht kan?

    Tevens zoek ik een bedrijf waar ik mooie maar simpele sieraden doosjes kan bestellen met mijn bedrijfsnaam erin gestanst.

  • Sabrina

    Hoi Bianca,

    Voor je eerste vraag heb ik helaas geen antwoord.

    Voor de tweede raad ik je aan om simpelweg op www.goudengids.nl te kijken en dan te zoeken naar “verpakkingsmaterialen” door heel nederland. Er komen aardig wat bedrijfjes uitrollen met websites waar je je een beetje kan oriënteren. Hoop dat je er wat aan hebt.

    Groetjes Sabrina

  • Natasja

    Ik heb ook mijn eigen labels voor aan mijn sieraden, maar ik moet je wel waarschuwen dat dit niet goedkoop is. Je moet ze per 500 afnemen en het ligt ook aan je ontwerp hoe duur het is.

  • Jacqueline

    Sabrina…kun je me laten weten wat de kosten dan zijn en waar ik eigen labels kan laten maken? Alvast bedankt!!

  • Jacqueline

    Sorry…mijn vorige bericht is gericht aan Natasja

  • Natasja

    Bij Azzurino, dat is richting Alkmaar. Je kan op kralen.com het adres opzoeken, ik heb het niet zo snel bij de hand. Ook bij tingieterijen kan je het proberen

    laat je nog even weten of het gelukt is ? Succes

  • Bianca

    Hartstikke bedankt Natasja. Ik woon vlakbij Azzurino. En ik weet dat ik ze daar kan bestellen. Alleen is het ontzettend kostbaar, vandaar dat ik op zoek was naar nog meer adressen zodat ik kan vergelijken.

    Groetjes Bianca

  • Remke

    Is het inderdaad heel duur daar? Want ik kon ook niets anders vinden (ben wel begonnen met tingieterijen af te bellen, maar is een speld in een hooiberg) en ik dacht: laat ik maar voor de makkelijkste weg kiezen: Azzurino/ABC. Maar dat is dan misschien niet echt de voordeligste, hmm toch maar even verder zoeken dan. Tips natuurlijk welkom!

  • marielle

    Hoi Natasja,

    Ik ben ook geinteresseerd in deze labels. Kun je me ongeveer zeggen wat ze kosten? Ik heb een eigen kapsalon en verkoop daar ook mijn zelfgemaakte sieraden. Kan ik dan ook bij Azzurino inkopen of moet je dan perse een sieraden-of kralenwinkeltje hebben?

    Alvast bedankt.

    groetjes Marielle